Zaplecza i precle – czy to ma jeszcze sens?

Zaplecza i precle – czy to ma jeszcze sens?

Jak to jest obecnie z zapleczami i stronami preclowymi? Czy mają one jeszcze sens, czy może lepiej dać sobie spokój?

Otóż w przypadku stron zapleczowych, to jak najbardziej opłaca się je tworzyć, o ile są wypełnione wartościową treścią i mogą w jakiś sposób pomóc użytkownikowi. Precle niestety odchodzą w niepamięć, ponieważ nie bez powodu kojarzą się z bardzo agresywnym spamem, gdzie liczyła się przede wszystkim ilość linków. W przypadku zaplecz również umieszczenie linków w artykułach jest ważne, ale robi się to subtelniej, żeby nie rzucało się w oczy to, o co tak naprawdę Ci chodzi.

Poprzez tworzenie wartościowej treści jesteś w stanie przyciągnąć kolejnych czytelników, którzy będą polecali sobie nawzajem Twoje wpisy. Dzięki temu budujesz nie tylko markę, ale również rośnie Twoja pozycja głównej strony, którą pozycjonujesz.

Jak to może wyglądać? Otóż jeśli zajmujesz się handlem oponami, to na takim zapleczu możesz umieszczać poradniki odnośnie zmiany opony, ich wyboru itp. Zadbaj o to, aby wartość merytoryczna artykułów była możliwie jak najwyższa i dobrze się prezentowała.

Nie umieszczaj linków zbyt nachalnie, bo to może skutecznie odstraszać czytelników. Frazy kluczowe w tekstach też niech się znajdują, ale w poprawnych formach gramatycznych. Chodzi tutaj przede wszystkim o zachowane jak największego sensu.

3 Replies to “Zaplecza i precle – czy to ma jeszcze sens?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *