Czym jest kampania remaraktingowa?

Czym jest kampania remaraktingowa?

O rodzajach reklamy internetowej wiemy dziś coraz więcej, ale nie o wszystkich. Na pewno działaniem, które w dalszym ciągu nawet dla wielu agencji reklamowych jest zagwozdką jest remarketing, któremu postanowiliśmy przyjrzeć się nieco bliżej. Warto jest o tej formie reklamy mieć nieco szerszą wiedze, bo jak się okazuje może ona być bardzo skuteczna. Choć nie tylko to jest jej główną zaletą, bo na pewno na uznanie zasługuje fakt, że kampania remaraktingowa należy do jednej z tańszych form reklamy, co dla wielu przedsiębiorców ma kluczowe znaczenie.

Pozyskiwanie utraconych klientów

Bardzo często zdarza się tak, że klienci, którzy odwiedzają nasz sklep internetowy czy też inną stronę zjawiają się na niej tylko raz, po czym ja opuszczają i nigdy nie wracają. Jeśli zależy ci na tym, aby ponownie ich do siebie przyciągnąć, to na pewno kampania remaraktingowa będzie tutaj przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Otóż nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że w postaci plików cookie, a więc tak zwanych ciasteczek pozostawiają oni po sobie ślad i właśnie dzięki temu można ich w sieci zlokalizować. Nie jest to jednak takie proste, jakby się nam mogło wydawać.

Zmiany w kodzie

I tak, aby taka kampania remaraktingowa została przeprowadzona, muszą nastąpić zmiany w kodzie strony. Poradzą sobie z tym tylko doświadczeni webmasterzy, którzy wiedzą, jak takie zmiany prowadzić, aby nie ucierpiała na tym funkcjonalność danej witryny. Dlatego ważne jest przy tym rodzaju kampanii postawić na doświadczone agencje reklamowe.

One Reply to “Czym jest kampania remaraktingowa?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *